Olin siis la-su riparilla, kuten oon jo kertonukki muutamassa aiemmassa postauksessa.

Lauantaina kun mentiin sinne, niin kaikki muut oli jo siellä paitsi minä ja Viivi. :---D Mut eeeeipä tuo haitannu, ku ei oltu edes myöhässä, kaikki muut vaan oli etuajassa.

Me kerettiin olla siellä n.puol tuntia, ja sit piti mennä luokkaan tutustumaan. Vaikka siis me kaikkihan tunnettiin toisemme, mut ei vaan oltu keskenämme kavereita.

Sitten illemmalla juttua alko lentää jo kaikkien kanssa, varsinkin muslimista!! :---D Meillä oli toooosi hauskaa, mut toivottavasti pojat ei kuullu meidän muslimipuheita, koska ne alko mennä jo vähän yli jossain vaiheessa... :---D

Klo 23.00 alko hiljaisuus. Mä nukahin yhessä vaiheessa vähäks aikaa, mut sit mä heräsin kun kuulu joku outo ääni.. En ees halua tietää mikä se oli. Yritin rueta uudelleen nukkuu, mut ei ni ei. Koska, joku alko sit kuorsata. Tais olla yks meidän isosista. :---D Seki muuten lähti niihi meidän muslimipuheisiin mukaan. :---D 'Muslimit pelaa ilman mailaa!'   :---D

Mut ei mulla muuta tosta, harmittaa kun ei ollu kamera mukana, muuten oisin voinu laittaa tänne kuvia. :---)